- SEAT Arona jest najbardziej kompaktowym samochodem w całej gamie hiszpańskiego producenta. Długość pojazdu to 4 138 mm, szerokość jest równa 1 780 mm, a wysokość to 1 552 mm.
- Model dostępny jest w kilku wersjach wyposażenia, takich jak Style czy FR, a także w limitowanej wersji Marina.
- Ceny na SEAT-a Aronę z roku produkcyjnego 2023 uległy korzystnej zmianie. Obecnie rabat na ten model wynosi 4 tys. zł.
- SEAT kontynuuje swoją współpracę z SEAQUAL INITIATIVE, aby wspierać rozwój nowatorskich rozwiązań oraz działać na rzecz ochrony zasobów naturalnych, szczególnie w obszarze Morza Śródziemnego.
SEAT Arona to jeden z najbardziej nieoczywistych projektów hiszpańskiej marki. Model ten cechuje jednocześnie sportowy wygląd oraz kompaktowy rozmiar, który idealnie sprawdzi się podczas parkowania w nawet najbardziej zatłoczonym mieście. Jego wymiary to 4 138 mm długości, 1 780 mm szerokości, a wysokość jest równa 1 552 mm. Crossover odznacza się także wyjątkowym komfortem użytkowania oraz przyjaznym dla środowiska charakterem.
Sięgnij po więcej komfortu
Klienci, którzy oczekują większej wygody i licznych udogodnień podczas podróżowania SEAT-em Aroną, mogą skorzystać z pakietów promocyjnych Comfort+. Natomiast wersja Marina zapewnia czujniki parkowania z tyłu, zestaw schowków w postaci podłokietnika z przodu i siatki w bagażniku, a także pakiet Spring. W jego skład wchodzą automatyczna klimatyzacja Climatronic z filtrem Air Care, czujnik deszczu i zmierzchu, funkcja opóźnionego włączania świateł „Coming and Leaving Home”, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, a także elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka boczne. Dodatkowo ceny na SEAT-a Aronę z roku produkcyjnego 2023 uległy korzystnej zmianie. Obecnie rabat na ten model wynosi 4 tys. zł.
Wybór przyjazny dla środowiska
Produkcja SEAT-a Arony w wersji Marina rozpoczęła się w czerwcu 2023 roku na mocy współpracy z SEAQUAL INITIATIVE. Działając na rzecz ochrony zasobów naturalnych, SEAT stał się jedną z pierwszych w branży marką stawiającą na wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu plastikowych zanieczyszczeń, wydobywanych z dna oceanów. Obicia siedzeń w modelach w wersji Marina zostały stworzone z materiału SEAQUAL® YARN, z kolei do produkcji podłogi i wykładzin wykorzystano materiał LABEL blue by BORGERS®. Dzięki temu SEAT wspiera rozwój nowatorskich rozwiązań oraz działa na rzecz ochrony zasobów naturalnych, szczególnie w obszarze Morza Śródziemnego.
– Oba wykorzystane materiały pochodzą z recyklingu, a SEAT Arona w wersji Marina nabiera dzięki nim odmiennego charakteru, stając się unikatową koncepcją. To crossover, w którym indywidualista może poczuć się jak w domu, a dodatkowo przyczynić się dla dobra środowiska naturalnego – zaznacza Katarzyna Dziomdziora, PR managerka marek SEAT i CUPRA.
Artykuły potrafią być kwaśne, ale wciągają. Naszą witaminą C jest wiedza, nowości i ciekawostki, które może nie stymulują układu odpornościowego, ale wpływają na umysł i poszerzają wiedzę. Ułatwiamy wchłanianie nowych informacji, budzimy świadomość i nadajemy się do spożywania codziennie.
Cytryna to naturalne lekarstwo, które działa kojąco na nasz układ nerwowy, poprawia nasz nastrój i oczyszcza organizm, przez co czujemy się o wiele lżejsi i gotowi do działania. Nie unikajmy więc cytryny w naszej codziennej diecie, zapewniając sobie naturalny zastrzyk energii na cały dzień.
Nie unikajmy również portalu Lemon TV, który ma właściwości podobne.
Najszybciej newsy trafią do Internetu. Zmiany w stanie prawnym lub projekty, które mają szansę wejść w życie, branżowe nowinki, informacje o nowych technologiach, produktach – portale internetowe są miejscem, gdzie na nie trafimy. Tak jak w przypadku niebranżowych mediów internetowych, mamy zagwarantowaną szybkość dostarczania informacji. Poszerzanie swojej wiedzy poprzez lekturę branżowej prasy, książek i stron internetowych wydaje się być oczywistą ścieżką samodzielnego rozwoju swojego życia zawodowego.
W zależności od naszych potrzeb, nastawienia, upodobań itp. warto sięgać po autorów, których styl pisania, charakter ujmowania tematu nam się podobają i po prostu do nas przemawia. Nie ma potrzeby zmuszać się do czytania czegoś, co nam się zwyczajnie nie podoba. Wszak lektura ma nam sprawiać satysfakcję i przyjemność, a nie tylko dostarczać wiedzy.
Słowo pisane to nieoceniony sposób na rozpowszechnianie informacji. Pamięć ludzka jest ulotna, o czym często przekonujemy się aż za dobrze. Dzięki lekturze zyskujemy dostęp do informacji, do których możemy się praktycznie w każdej chwili odwołać i potraktować je jako swoisty pewnik, także w sytuacjach spornych czy przy wyjaśnianiu nieścisłości. Tego komfortu nie mamy w przypadku sięgania po informacje przekazane drogą ustną, które są uważane za mniej wiarygodne. Większe zaufanie do zanotowanych informacji kosztem tych powiedzianych i usłyszanych to efekt uboczny rewolucji Gutenberga.
Czytanie jest czynnością angażującą nasz mózg – można to tak w skrócie ująć, bez wchodzenia nadmiernie w medyczne szczegóły. „Muszę przemyśleć to co przeczytałem/przeczytałam” – często w ten sposób podsumowujemy lekturę (chyba, że była ona dla nas bardzo nieangażująca na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, nie dostarczyła nam żadnych nowych informacji itp.). Dzięki czytaniu wpadniemy na nowe pomysły, kreatywne sposoby rozwiązania problemów, nowe ujęcia starego i dobrze znanego tematu. Opisany przez autora case study może stać się inspiracją do wykorzystania przez analogię pewnych rozwiązań w nowym kontekście. Osobną kwestię, choć wartą wspomnienia, stanowią teksty, które nie są inspiracją w sensie zawodowych, a przede wszystkim w zakresie samorozwoju. Z doświadczenia mogę napisać, że świetnie w tej kwestii sprawdzają się biografie znanych ludzi, których osiągnięcia lub ścieżka życia z jakiegoś powodu budzą nasz podziw czy po prostu zainteresowanie. Recepty na sukces od A do Z na skalę Billa Gatesa w takiej biografii raczej znajdziemy (zresztą wtedy cena takiej książki była inna), ale coś, co może pchnąć nasze myślenie o swojej działalności, zachęcić do odejścia z pracy na etacie i założenia własnej firmy, przemodelowania swojej oferty, wpłynięcia na sposób komunikowania się z klientami itp. Możliwości jest tu naprawdę sporo i warto je wykorzystać. Funkcję inspiracji może pełnić biografia nie tylko kogoś z naszej branży, do tego celu potrafią się też nadawać nieźle życiorysy artystów, którzy zazwyczaj w życiu nie mieli lekko.
Najnowsze komentarze